[:es]Actividades de Year 4[:en]Year 4 Activities[:]

[:es]

En la asignatura de Inglés de Y4H, los alumnos han aprendido a redactar un poema.

Todos los alumnos y alumnas contribuyeron a crear un poema, el cual Miss Helen (tutora de Year 4H) supo unir al final. Contiene una frase de cada alumno, recogiendo los pensamientos y sentimientos sobre lo que significa un tesoro para ellos. ¡Bien hecho chic@s!

Además, después intentaron crear un poema entero por sí mismos, y aquí podéis visualizar algunos ejemplos de su creatividad y esfuerzo:

                   

 

No pudimos celebrar los Días Internacionales de Francia e Italia en el colegio, ¡así que Y4H decidió hacerlo a través de la asignatura de Arte!

A continuación podéis visualizar algunos ejemplos de sus obras de arte:

                          

Además, a finales de abril fue el día de St George. Leyeron la historia de George y el dragón y dibujaron imágenes de dragón tan chulas como esta:

Otra entretenida actividad de Inglés: ¡escribir recetas! Aquí están las instrucciones de cómo hacer un delicioso sandwich, ¿por qué no intentáis hacerlo en casa con los más pequeños?

[:en]

In Year 4H English, students have been learning how to write a List Poem.

All of the students contributed to a list poem that Miss Helen collated together at the end. It contains a sentence from each student which summarises their thoughts and feelings and also what treasure means to them individually. What an amazing poem- well done students in 4H!

They also tried to write a whole poem by themselves, and here you can find some examples of their creativity and effort:

                   

 

We couldn’t celebrate France Day or Italy Day together in school, so Y4H decided to do it through Art!

Here are some magnificent examples!

                          

At the end of April, it was St George’s Day. We read the story of George and the Dragon and we drew powerful dragon images.

In English, we enjoyed writing instructions. Here are the instructions for a delicious sandwich! Why don’t you try making it?

 

 [:]

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. More information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close